torsdag, november 22, 2007

Less is a bore!

Jag vet att de här bilderna dyker upp på alla tänkbara bloggar med jämna mellanrum, men de bara måste få dyka upp här också. Jag skulle verkligen, verkligen inte ha någonting alls emot att inreda vårt hem till det här ljuvliga organiserade kaoset. Visst känner man hur kreativiteten bara måste flöööda när man vistas i rummen på bilderna? Min käre make håller inte med, hans ordningssinne skulle överhettas och få honom att explodera till slut om han tvingades försöka bringa reda i röran.
Nu är det ju inget hem utan en affär som bilderna är hämtade ifrån, men för mig klickar det ändå varje gång jag tittar på dem. Att less is more är inte sant, inte på min planet. Less is a bore!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har. Den här vill jag gärna läsa och länkar dig. Hoppas det är ok, annars är det bara att hojta! Jag för oxå en enkel inredningsblogg, men har valt att lösenskydda. Men det är bara att maila om du vill ta del av den. Ha det bra! kram/ruffa

Evelinas hus sa...

Dom bilderna kan man ju titta på om och om igen, så mycket vackert.
Vilket fynd du gjorde i köket. Köket ser för den delen jättemysigt ut.
Kram Caroline

Tingeltangel sa...

Vad roligt att besöka din blogg. Den är jättefin. Hoppas jag får koma tillbaka snart. Och vad spännande att du hittade pärlspånt i köket.

Maria sa...

Tack snälla du !! Helt ok att du länkar mej, ska också lägga in din sida så jag hittar hit igen *ler* Spännande att se hur köket blir, förstår att ni är frustrerade över vad andra förstört som ni nu skulle vilja ha.......

linnea-maria sa...

Hejsan Vilken trevlig blogg jag har hittat ;). Jag kommenterar ditt föregående inlägg istället. Pärlspontväggen är ett fynd, jag tycker du bara ska måla den och låta skavankerna synas, eventuellt döljs de kanske av en hylla så småningom? Det finns så mycket intressant historia i gamla väggar. Vårt hus har också haft en massa verksamheter bla diversehandel och bageri. Tack och lov så har man inte orkat renovera sönder huset helt. Vi har 5 vedspisar och 4 kakelugnar. Man bytte dock ut fönstren men vi byter tillbaka till enkelglas pö om pö. Det ör mycket jobb men samtidigt kul med gamla hus /linnea-maria